Jak wyróżnić się w mediach społecznościowych? Trzy proste kroki.

3 marca, 2018 (11:23) | Ogólna kategoria | By: admin

Media społecznościowe to miejsce, w którym można promować swoją markę. Zapewniają Ci możliwość nawiązania kontaktu z odbiorcami, dostarczania wiadomości i przekształcania odbiorców w klientów. Potrzebujesz jednak solidnej strategii brandingowej dla swojej firmy, jeśli chcesz osiągnąć sukces w mediach społecznościowych. Pomogą Ci w tym profesjonalne agencje takie, jak Nie Lada Co.

Dbaj o spójność marki na różnych platformach
Najważniejszy element brandingu w mediach społecznościowych to spójność. Jeśli twoja strona internetowa wyróżnia się konkretnymi kolorami, czcionką czy obrazami produktów, ale Twój profil na Facebooku ma zupełnie inny wygląd i styl, a konto na Twitterze różni się znacząco od konta na Facebooku, wprowadzasz swoich odbiorców w błąd. Kiedy tworzysz profile w mediach społecznościowych, Twoja marka powinna być reprezentowana na każdym z nich. Masz swoje barwy firmowe? Użyj tych kolorów na swoim profilu. Posiadasz logo? Wykorzystaj je, jako zdjęcie profilowe, aby Twoi odbiorcy mogli Cię w łatwy sposób zidentyfikować.

Twórz atrakcyjne treści
Dużą częścią sukcesu w mediach społecznościowych jest rozpowszechnianie informacji o swojej marce wśród potencjalnych klientów. W jaki sposób to zrobić? Twórz treści, które budzą zainteresowanie. Dobra treść jest podstawą mediów społecznościowych. W rzeczywistości powstała wokół niej cała branża: content marketing. Twoje treści muszą inspirować ludzi do klikania i dzielenia nimi. Powinny angażować.

Dodaj niesamowite zdjęcia
Mówiąc o treściach, nie można zapominać o obrazach. W rzeczywistości niektóre platformy – takie jak Instagram i Pinterest – są oparte wyłącznie na zdjęciach. Obrazy zwiększają zaangażowanie. Posty na Facebooku z obrazami zyskują dużą więcej lajkujących i udostępniających, a tweety z obrazami otrzymują zdecydowanie więcej retweetów.

Źródło: http://czaplicka.eu/15-sposobow-na-wykorzystanie-mediow-spolecznosciowych-w-biznesie/

Write a comment