Open house, czyli o szybkiej sprzedaży nieruchomości

17 stycznia, 2015 (11:25) | Okiem Pośrednika | By: admin

openNa rynku nieruchomości występuje nadwyżka podaży nad popytem. Nieruchomości nie sprzedają się tak łatwo jak jeszcze kilka lat temu. Prezentacja ofert pomimo rozwoju technologii prawie w ogóle nie zmieniła się od lat.

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Mianowicie udało się nam przygotować ogłoszenie, które jest perełką. Spowodowało ono duże zainteresowanie potencjalnych klientów. Ogłoszenie cud, więc dzwoni do nas potencjalny klient i informuje, że znajduje się przed budynkiem
i z chęcią teraz obejrzałby mieszkanie. A w mieszkaniu brudno jak nigdy… Porozrzucane ubrania, kurz, niepozmywane naczynia… Zapewne nawet najładniejsze mieszkanie w takim nieładzie nie zrobi na nim dobrego wrażenia. Jakie jest rozwiązanie? Nic prostszego możesz zorganizować Open house.

Open house

Open house to dzień otwarty lub inaczej dom otwarty dla kupujących. Najprościej jest to dzień, w którym prezentujemy swoją nieruchomość. Istotne jest jego zaplanowanie, wypromowanie i doskonałe zorganizowanie. Open house swoje korzenie ma w Stanach Zjednoczonych.

Sposób organizacji

Ważna jest, aby oferta została ciekawie zaprezentowana w Internecie. Należy zwrócić uwagę, żeby z ogłoszenia jasno wynikało, że organizujemy dzień otwarty. Trzeba jasno podać termin, godzinę i zakres spotkania. Następna ważna kwestia to praktyczna aranżacja nieruchomości, ale zgodnie z zaprezentowanymi w sieci zdjęciami.

Warto postawi

także na grę zapachem. Zapach pieczywa, kawy lub wanilii zapewne wpłynie na emocje i przywoła miłe skojarzenia. Pamiętajmy, że ważne jest oprowadzenie kupujących po nieruchomości, ale pozwólmy im też na swobodne jej poznawanie.

Open house trzeba zorganizować w taki sposób, aby jednocześnie nieruchomość oglądało co najmniej czterech klientów, a co najmniej dwóch złożyło ofertę zakupu.
W przeciwnym wypadku takie działanie nie ma sensu.

Dlaczego warto stosować?

Warto stosować, ponieważ klient jest zadowolony. Jest to dla niego nowe, niestandardowe i interesujące działanie. A co najważniejsze nieruchomości, w których organizuje się dni pokazowe, sprzedają się średnio w czasie 25 dni od ukazania się oferty.

Write a comment